hejsan svejsaaaan sportloooov ffs !!

hej käraste bloggen nu uppdaterar jag i gen och har sjukt tråkit just nu !!
sitter ensam här på rummet och saknar sönder baby <3 hihih och dunkar gammla klassiker :D
under dagen har jag då som jag skrev innan vaknat typ ätit och fixat i ordning mej för jag skulle te stan med marigona längessen nu gumman <3 vilket var lyckat jag fick shoppat några nya rosa prylar en rosa T-shirt rosa örhängen .. sen så har jag även köpt kajal penna och silkes droppar te håret så de inte bränner sönder håret när man ska platta de ..
efter det gick jag hem  dushade  fixa mej lite grann på nytt vilket va trevligt !! heheh sen så kolla jag match . fotbolls match laget jag hatar mest av allt spelade idag fenerbahce ooo så glad jag blev eftersom dom förlora och med det menas bättre poäng te mitt älsklings lag galatasaray <3
nu så sitter man häär och vet typ inte vad man ska göra för det e så dött i min lilla stad VBG!!! ahahahahahaha aja nu vet jag inte vad jag dillar om  men vill ni ha kontakt med mej  skriv bara på kommentar så får ni min msn eller något ha det gött nu alla käraste blogg medlemmar och  alla bloggläsare






MAKE LOVE NOT WAR !!




BTW NU HAR JAG ÄVEN SPORTLOOOV NÅGON SOM KAN KOMMA MED TIPS VAD MAN KAN GÖRA UNDER LOVET  SÅ KOMMENTERA GÄRNA BIIG LOVE TO U ALL <3 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0