helloj svejsaaaan <3

hej alla käraste bloggare och bloggläsare ! uppdatera i morse men hade inte så mkt och säga då så  nu uppdaterar jag lite mer nytt om vad som hänt rungt min närvaro.
dagen har vart helt perfa tkr jag jag har vart på stan och shoppat med karro mumms på de baby så drack vi kaffe latte efter ett tag för att vila lite grann :) trevligt trevligt  fick köpt som alltid något nytt. köpte en ny rosa topp ,fondation och blush ,en svart skön tunika riktigt skönt matrial.
efter shoppingsturen  träffa vi sanja och sabina!! vilket med var trevligt. tog en cigg med dom utanför kvantum.. då fick vi ett tips av sabina om dom nya ballerina kexen vi bara var tvungna o köpa för att smaka dom va facktist goda det va dom nya ballerina med kladdkaka smak mumms säger jag bara ;) hehehe nu sitter jag här o bloggar lite mina kusiner e häär så vi tar en kopp kaffe . kussen ska färga mammas hår  du kmr säkert bli jättefin mamma som alltid du e det bästa för mej de vet du !! och i morgon ska jag vara modell så mer om det får ni veta i morgon kväll eftersom jag förmodligen inte hinner uppdatera under morgonen eller vid lunch <3 puss på de
åh blev så glad idag fick gulligt sms av älsklingen ,för underbar e du baby



everytime we touch i get this feeling,and everrytime we kiss i swear i can fly<3 
utan dej e jag inget älskling du gör min dag och mitt hjärta hel i love you askim <3
sensiz bir hayat yasamak istemiyorum,hep benimle kal <3





hejsan svejsan  see u all babes <3  videoinlägg lite senare kanske ? japp får vi se :) puss på er  obs: gammal bild på oss karro döda inte mej :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0