nyvakna jääveeeeel häär !!

hej alla guuuuuld människor :) hoppas ni haft en bra dag i går .. det har iaf jag :)
just nu sitter jag och uppdaterar häår kort eftersom jag e nyvaken.. hehe så ska nog sätta mej och dricka kaffe ? och äta frukost eller något sen så blire lite tv se om de finns någon bra film kanske annars vet jag inte riktigt mkt vad som händer idag förutom att  de blir städaaaa och umgås med någon kompis.. heheheh  ni glömmer väll inte att jag är modell för en dag i mon kmr bli kul  karro söteeee som sagt te dom att jag skulle komma o vara de  hon e ju för söööt .. mer om idag får se vad som händer  ni får bara ta och vänta på att jag ska komma o blogga nya inlägg idag .. annars får ni ha dte superbra just nu  och resten av dagen så hörs vi sen puss på er <3






i had the time of my life- lätt bästa klassikern måste man ju säga låten är i från en av mina favoo filmer dirty dancing och  låten är gjord av BILL MEDLEY <3 hell yeah 


see u all soon


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Inek <3 Nee jag e int i vbg =(.. Men ringer dig när ja e där gumman Pusssssss LOVE U

2010-02-23 @ 18:38:19
URL: http://sandricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0