your smile is lika a candy !!

hejsan käraste bloggen !! vet har inte skrivit på ett tag nu men men gör ju de nu haft ganska mkt på g!
under veckan var jag i stockholm shiiet vilken underbar stad besökte hur många ställen som helst :) vill tbx:(
i går var jag hos min underbara kusin och festa lite semra .. riktigt kul var de vi skrattade åt en massa gammla minnen osv.. och idag  har jag bara städat och nu  tvättar jag
ikväll  blir det och se match mitt favoo lag mot baby`s favoo lag


hahah galatasaray<3-besiktas  så man får hoppas  att galatasaray vinner :) så någon av oss kmr bli sura  jag eller sötaste gubben <3 hahah



my baby`s smile is like candy,so sweet and sincere,and his style is so sexy !! hell yeaaaaaah

aja nu vet jag inte vad jag yrar om jag e rätt trött
på onsdag ska jag på modelling yeah me likeeeeeee <3 
snart kmr även videoinlägg med älsklings sanjaaaaa yess de ska vi allt ta och fixa har vi sagt heeh ha det bra snälla sötaaaaa bloggare och bloggläsare :)




btw kmr bilder från stockholm!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0