heeeej !!

hej !! alla guld människor , nu var det rätt så längessen jag bloggade,men tänkte att jag får göra det nu då. i går började skolan så jag kan ju börja med och bäretta att det va roligt och få kommaa tbx efter ett skönnt lov!. har saknat alla mina klasskamrater facktist.
min dag har vart helt nice idag ,började med och gå te skolan hade en lektion sen blev de hem för min del, så fick jag ä'ven reda på att jag och min turism klass åker te stockholm den 3 feb vilket kmr bli spännande för sist jag var där var jag 5 år:O:D. men men sen forsatte min dag med att jag var med mina tvbå bästa vänner sanja och karolina.p  vilket va trevligt som alltid tack älsklingaaar






och btw måste påpeka att jag saknar min iqroush <3 heheh



Håll ögonen öppna var du än går, du vet aldrig var dina vänner står
Sanning eller lögn man ger vad man får,tiden läker endå alla sår



fuck er falska fittor som inte har något liv och som ska prata bull om alla andra hela tiden..!!!B.M<3

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0