hej=) skolan !! + barnvakt

hej alla käraste guld människor! just nu sitter jag i skolan  har arbetsmiljö och säkerhet med våran lärare barbro  som vi även kallar bobbo ;) ganska nice facktist  fast e rätt trött min första lektion hade jag 09.20 idag  och då  hade jag Pa vilket innebär projekt arbete :P men men efterd enna lektionen har jag lunch och sen relgion  trevligt trevligt /= noot.....  efter det blire och dra hem ska vara barnvakt åt min söta kusin ella :) <3 det kmr bli kul för hon får alltid mej och bli glad :)
efter det blir det väll och tvätta ,plugga och se mina turkiska serier jag verkligen inte får missa idag ...


btw blir mkt resaNDE för mej i år 17/2 stockholm- 21/4-barcelona och 2/6 alanya  me like like värme here i come <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0