hello !!

hej alla käraste glada posetiva människor!!
just nu sitter jag och har turism lektion.. vilket eär trevligt för vi har inte praktiken längre på tor och fre  så då har vi turism hela dagen ist vilket e härligt !! har saknat skolan hellre sitta och plugga än att man ska jobba som en slav i en butik ?? ngn som håller med mej ??
iaf så slutar jag 15.30 idag.. efter det blir det hem och bara vila och typ så  funderar på och baka var rätt längessen jag gjorde de ju :O :) .. iaf just nu sitter jag och skriver mitt guidnings tal  inför stockholms resan 17 feb!!! det kmr bli naaaaajs  och få besöka massa roliga ställen och shoppings gatorna  och baren najs najs !!!

faaaaaaan vad trött jag är lovar hade sommnat nu om jag haft en säng framför mej !!





älskling du är underbar, jag älskar dej , tack för du finns <3  






you  take my breath away <3  jag e lyckligt  käääääääär 



kanske uppdaterar i kväll  och denna gng med videoblogg :P  så ni ska få se årets första eller ja bloggens första videoinlägg för första gng ;)

puss på er alla <3  

make love not war !  detta lärde världens sötaste kille mej <3









trött som fan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0