I CAN`T TAKE THIS ANYMOORE!!

hej hej bloggen!! just nu e kl 00:15  och jag har svin tråkit!! vettefan vad jag ska göra så jag tänkte att jag uppdaterar lite nu  om jag inte skulle hinna senare idag eftersom kl e över 00.00 nu !!
blir väll  och sätta på en romantisk  komedi eller något !! och sen raka vägen te sängen för jag ska vara barnvakt te kl 14.00  te min söööte lillebror!!

och te er alla  som undrar vf jag skrivit som rubrik i cant take this anymore e för att jag saknar den här  killen som e långt  i från mej nu men endå inte ! han e verkligen det bästa som hänt mej , ett leende på hans läppar räcker  och hela jag smälter jag e verkligen kääääär <3 så df kallade jag rubriken för de bara för att  han inte finns hos mej nu i mitt rum och håller om me tills jag blir varm ! men hoppas ju på att han kan komma hit snart jag älskar dej bästaste sötaste saken i hela världen !!

och som jag sagt innan  orkaaaaar inte med era fjortis tramms  fatta någon jävla gng att erat bullshiet kmr ut era jävla trashtalkers!! det enda  ni gör e snackar snackar om era jävla mytoman sagor helt jävla fucked up och patetiskt orkaaaar inte  med det !! make love not war your fucking losers !!!!

vill även passa på och tacka älsklings marigona för hon gjorde min dag i går tack sötaste , det betyder att kunna ha någon som man kan vända sig till



och så vill jag även tacka min lillsiz mathilda  för att hon är den person som är mest normal typ ?? jag älskar dej gumman kmr alltid skydda dej oavsett vad det gäller  för du e mitt allt du kmr alltid och stråla my sunshineeeeeeeee<3 u know  broes before hoes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0