me like like <3

hej! alla guldvärda människor !!
just nu sitetr jag på turism lektion ,vilket våran lärare örjan inleder. vi fick precis veta att våra biljetter te barcelona e bästellda  vilket kmr bli riktigt kul e verkligen 100% taggad till detta
21/4-28/4 -2010  blire barcelona ,17/2-stockholm ,  2/6-2010 alanya riktigt nice detta året kmr bli sjukaste + att jag ta studenten och hela köret ;) vill även påpeka att min balklänning e klar :P vilket jag inte ska visa för någon inte ens mina närmsta vänner ska få se den ! för jag vill att det hela ska  bli en överaskning :P hihihih
men men  efter denna turism lektionen har jag  mitt sista nationella i engelska ;) muntligt :O hjääälp men det kmr säkert gå bra för jag e vanligtvis duktig på engelska . efter det slutar jag iaf då blire av vila och äta lite sen plugga förhoppningsvis :P  hem ljuva hem :P morsan e och passar min sötaste kusin ella just nu jag lovar hon e den sötaste som finns :P <3<3<3 big love  te allihop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0