love in the air <3

hejsan käraste bloggen!!! nu var det ett riktigt bra tag sen men ska uppdatera mycket nu känns det som för har inte haft tid o uppdatera med tanke på  att jag tagit studenten vart ute och rest och nu pluggar jag vidare så life is hard....  måste ju säga att love is in the air on real baby!! iam really in love.. saknar min älskling så mycket .. vi bråka lite men det ordnade sig.
och i går var jag och mina brudar ute  o festa lite riktigt kul hade vi . vi var på nattklubben oscars i varberg riktigt nice nattklubb fast föredrar endå gbg nattliv :) ... sen  så har jag sovit hela dagen idag och nu  så ska plugga för i morgon har jag matte prov ..

btw glömmde skriva att jag var med bästaste sandra en stund vi fika med lite kaffe och så love u inek <3 hhehe mycket trevligt har ju saknat henne hon kom hem i från turkiet för  två dgr sen ,så var riktigt kul o få träffa en av mina bästa vänner efter tio dgr _( hehe.



dagens citat : tjejer gråt inte för killar maskaran var facktist dyr!!! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0